ניהול רשתות חברתיות
ניהול רשתות חברתיות הוא תהליך ממושך שבאמצעותו תוכלו להעביר מסרים ברשת ולנהל יחס מתמיד עם קהל הלקוחות הפוטנציאלי עבור המוצר/השירות שלכם. הרשתות החברתיות הפכו להיות חלק בלתי נפרד מחיי היום יום שלנו. בעידן הנוכחי קשה למצוא אדם שלא פעיל לפחות ברשת חברתית אחת. המדיה החברתית פתחה עבורנו עולם שלם של אפשרויות המאפשר לנו להתבטא, לתעד את היום יום שלנו באופן מבוקר, להביע דעה, לעלות תכנים ואף להתעדכן בחיי המכרים שלנו ומובילי דעת קהל רבים אחרים. בדומה לכך, גם השיווק העסקי קיבל תפנית משמעותית ומבלי לפרסם עסק ברשתות החברתיות
ניכרת תחושה של חוסר קיום.
למעשה, נוכחות פעילה ברשת החברתית היא קריטית לקידום ולביסוס המוניטין של העסק שלכם. מדובר באחת השיטות הטובות ביותר להגיע לקהל הרלוונטי והדומיננטי ביותר עבור המוצר/השירות שלכם.
הרשתות החברתיות אוגרות מידע רב אודות הגולשים ובכך נוצרת הזדמנות עבור המפרסמים (קידום ממומן) להגיע לקהל יעד דומיננטי ע"פ תחומי עניין/ הרגלים וכו' . בעידן זה אין עוד תלות באמצעי השיווק המסורתיים (טלוויזיה, עיתון, שלטי חוצות וכו') כיום כל מעסיק יכול לפרסם ברשתות החברתיות ולהגיע לקהל רלוונטי וממוקד, לייצר לקוחות פוטנציאלים ולהגדיל את נפח המכירות.
ההצלחה במדיה החברתית נמדדת בעיקר ע"י מעורבות הקהל. על מנת לקבל האהדה ולייצר מעורבות וחשיפות נדרשת אינטראקציה מתמדת עם קהל היעד שלכם. המטרה היא לייצר תכנים מרתקים שיגרמו לקהל היעד לרצות להישאר – לעקוב ולהתעדכן בתוכן ובמסרים שלכם ובהמשך להפוך ללקוחות.
הרשתות החברתיות מגוונות ומציעות לנו מספר ערוצים לנהל בהן אורח חיים וירטואלי (כגון: פייסבוק, אינסטגרם, טוויטר, לינקדאין וכו'). אך שמדובר בעסקים לא כל רשת חברתית תתאים לקהל היעד הרלוונטי של המוצר/השירות ולכן יש לבחור בקפידה את הרשתות החברתיות אשר ישרתו את המטרה והאסטרטגיה השיווקית של העסק שלכם.