קידום ממומן PPC

מה זה קידום ממומן?

קידום ממומן (PPC (Pay Per Click הנה שיטת קידום פופולרית המבוססת על הקלקות ואינטראקציות. מדובר במסע פרסום ברשת בעזרת מודעות/באנרים שמטרתם לחשוף מוצר/שירות לכמה שיותר גולשים אשר יבצעו את הפעולות הרצויות לעסק (כגון השארת פרטים/ביצוע רכישות וכו') במילים אחרות – המרות. שיטת התשלום מבוססת על הקלקות ואינטראקציות ומשתנה ממודל למודל (כגון CPC תשלום לפי קליק, CPM תשלום לפי אלף צפיות וכו'). בשונה מקידום אורגני קידום ממומן PPC מבוסס על תוכן ממומן, כאן התוצאות הן מיידיות וקצרות טווח.

בשיטה זו קיים סימון לכך שהקמפיין הינו בתשלום, כך למעשה ניתן להבדיל בין קידום אורגני לקידום ממומן. לדוג': בגוגל ניתן לראות שהתוצאות הראשונות ברשת החיפוש הן תוצאות ממומנות (פרסום בגוגל אדוורס) וזאת ע"י הסימון AD ליד המודעה. בפייסבוק ניתן לראות זאת ע"י המילה "ממומן" או  "sponsored" ליד המודעה/באנר.

קידום ממומן מבוסס על 2 אסטרטגיות: PUSH ו- PULL

אסטרטגיית PUSH הינה אסטרטגיה המבוססת על מסרים שיווקיים המוצגים לגולש ללא קשר ישיר לפעילות אותה ביצע כדוגמת באנרים פופ אפים וכו'. שמה של אסטרטגיה זו נגזר מהמילה "דחיפה" כלומר, דחיפת מוצר/שירות ללקוח מבלי שהוא חיפש אותו באופן ישיר. המשווק בוחר מתי, איך ובאילו פלטפורמות להשתמש כאשר מטרתו העיקרית היא להגיע לקהל יעד ממוקד ורלוונטי שאכן התעניין במוצר/בשירות. שיטה זו נתפסת כיעילה מאוד לעסקים שמטרתם היא יצירת מודעות, מעורבות וטראפיק.

פרסום ברשתות החברתיות, GDN וכו' מתבסס על שיטה זו ונחשב כאפקטיבי ביותר לייצור קהלים רלוונטים וממוקדים ולייצור המרות.

אסטרטגיית PULL לעומת זאת מבוססת על חיפושו של הגולש. באסטרטגיה זו אנו מקבלים את הגולש "בשל" יותר לרכישה, הרי הוא זה שחיפש מידע אודות המוצר/השירות בעצמו. כאן, בשונה מאסטרטגיית PUSH מטרת המפרסם היא למקד את המסר בדיוק איפה שהקהל הרלוונטי.

פרסום בגוגל ADWORDS מתבסס על שיטה זו ונחשב כיעיל במיוחד לייצור תוצאות, והגדלת נפח המרות – בשיטה זו גוגל תופס את הגולש בעודו "חם".

אצלנו ב-WDM נעשה שימוש חכם ב-2 האסטרטגיות בפלטפורמות המובילות בתחו

קידום ממומן PPC

קידום ממומן בגוגל

שיווק ברשת החיפוש או ברשת המדיה נראה כמשהו פשוט יחסית – בוחרים אסטרטגיה ותקציב, מייצרים מודעה, כותבים קופי, בוחרים את העיצוב והקרייאטיב ובום המודעה באוויר והתוצאות יגיעו.

אז זהו ש…לא!

על מנת לייצר תוצאות ולהביא טראפיק איכותי לאתר נדרשת הכרות וניסיון רב עם מערכת הקידום של גוגל

WDM הינה מוסכמת גוגל. הצוות שלנו מורכב בכולו מתותחים אשר הוכיחו את בקיאותם בתחום ועברו את מבחני ההסמכה של גוגל.

אצלנו העבודה תהיה מדויקת יותר וייצור התוצאות יהיה איכותי יותר ומהיר יותר.

התהליך כולל –

  • מחקר שוק, תחרות ומילות מפתח.
  • בניית אסטרטגיית BID מותאמת אישית.
  • בניית קהלים נכונה, ממוקדת ורלוונטית.
  • בניית קופי וקריאטייב איכותי שישרת את מטרת העסק.
  • רימרקטינג – תפיסת הקהל הרלוונטי בעודו "חם".
  • אופטימיזציה נכונה תוביל לשיפור יומיומי.
  • ייצור תוצאות – הגדלת הטראפיק וייצור המרות.

קידום ממומן בגוגל

קידום ממומן בפייסבוק
קידום ממומן בפייסבוק
בעידן בו הרשתות החברתיות תופסות חלק בלתי נפרד מחיי היום יום שלנו נוצרת הזדמנות עסקית.

קהל המטרה של המוצר/השירות שלכם נמצא שם בדיוק כמוכם וזו הזדמנות מצוינת לתפוס אותו במקום הנכון, בזמן הנכון!

על מנת לפרסם בפייסבוק בצורה נכונה ויעילה נדרשת הבנה ברורה כיצד להגיע לקהל היעד הרלוונטי ביותר עבור העסק שלכם, כיצד לבחון את תוצאות הפרסום בצורה נבונה וכיצד לייעל אותן ע"י אופטימיזציה נכונה שתניב טראפיק, חשיפה ובעיקר המרות והכרה לעסק שלכם.

פייסבוק נותנת לנו את מיטב הכלים לעשות זאת אך יחד עם זאת ללא ידע מקצועי וניצול נבון של הפיצ'רים שפייסבוק מציעה תקציב הפרסום התבזבז לחינם, והתוצאות יהיו רחוקות מהיעד.

אז במקום להתייאש ולוותר על הפרסום בפייסבוק או לייצר קמפיינים חלשים ולזרוק את תקציב הפרסום לחינם תנו לנו לחסוך לכם זמן ובעיקר עלויות מיותרות ולנהל את עמוד העסק בצורה יעילה, לייצר קמפיינים ומודעות אפקטיביות והכי חשוב לייצר עבורכם תוצאות.

אנו מציעים השירות הנ"ל:

  • איפיון קהל מטרה
  • בחירת אסטרטגיה שיווקית מנצחת
  • הגרדת מטרה עסקית נכונה לעסק
  • יצירת עמוד עסקי ותפעולו
  • הטמעת פיקסל ומעקב המרות
  • קופי וקריאטייב מלא
  • A/B testing
  • אופטימיזציה יומיומית לקמפיין
  • דוחות ביצוע תקופתיים
  • טרגוט קהלים מתקדם : קהל דומה, קהל מותאם אישית, רימרקטינג וכו'.
  • הגדלת ROI
דברו איתנו
DMCA.com Protection Status

Call Now

נגישות